sâmbătă, 30 iunie 2012

Interviu cu OakBuzz





RockGirlVenus
Salut!

OakBuzz
Hey !

RockGirlVenus
Merci ca ai acceptat sa ne acorzi acest interviu!

OakBuzz
Cu siguranta acceptam, nu am mai avut niciodata un interviu si vreau sa il descopar .

RockGirlVenus
Okey.As vrea sa te intreb daca ai castigat vreodata primiul de NGC .Daca da pt ce tara?

OakBuzz
Da , am castigat NCG pentru Luxembourg , este o tara frumoasa si am fost multumita ca am putut deveni. :)

RockGirlVenus
Bravo! As vrea sa te intreb daca ai mai fost vreo data superstar>?Si cum e sa fii unul (pt.cei care nu stiu)...

OakBuzz
Uuu, pai sa fii Superstar este distractiv , poti cumpara mai multe lucruri , poti sa iti decorezi mai multe camere si sa iti faci papusa cat mai frumoasa, chiar imi place sa fiu Superstar, si vreau sa ajung si la Royal. :)

17:06RockGirlVenus
Mult Succes. As mai vrea sa-ti multumesc pt. ca ai acceptat sa faci parte din echipa blogului nostru ca HotBuysLover si sper sa te tii de treaba!

OakBuzz
Da si eu va multumesc ca m-ati primit cu drag si astept sa apara cat mai multe hainute Hot Buys ! :D

RockGirlVenus
;)).Ai multi prieteni pe stardoll?Care e cea mai buna/cel mai bun prieten al tau/a ta de pe stardoll?
 
OakBuzz
Multii prieteni nu pot sa zic ca am , deoarece toti trimit Request doar ca sa le accept si atat..Prietena mea si Bff-ul meu este chaty_ !

RockGirlVenus
Frumos.Sper sa aveti o prietenie de durata!Ai ceva sa-i transmiti ei prin intermediul acestui interviu?

OakBuzz
Da as avea ceva, o cunosc din clasa I , este o prietena extraordinara cu care te poti distra oriunde , o ador si e ca o sora pentru mine .

RockGirlVenus
Foarte Frumos!!!Ai ceva sa le tansmiti celor care vor citi acest interviu?
OakBuzz
Pai , nu cred ca as avea, le transmit sa se joace in continuare Stardoll...si cam atat :)

RockGirlVenus
Okey.Pentru mine ai ceva sa-mi transmiti (nu ma supar deloc daca nu ai!)?

OakBuzz
Pai, as vrea sa fim prietene sa vorbim cat mai mult si sa ne distram pe Stardoll!

RockGirlVenus
Sigur! O ultima intrebare:Cum ti-ai evalua papusa pe o scara de la 1 la 10?
OakBuzz
Eu cred ca papusa mea merita 10, asa cred eu , are cam tot ce-i trebuie :D

RockGirlVenus
Asa zic si eu! Iti multumesc mult,Miruna pt. acest interviu trasnet pe care mi l-ai acordat!

OakBuzz
Si eu iti multumesc ! :*

RockGirlVenus
As vrea sa-ti transmit multe urari de bine!

Nu ai pentru ce sa-mi multumesti!
Ne mai vedem!
Si voua celor care ne urmariti in fiecare zi blogul va multumim!
Sa aveti o zi cat mai faina!!
OakBuzz
Papa !

RockGirlVenus
Biiiiie!

:*
Interviu made 101% by

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu