luni, 23 iulie 2012

Haine Gratis Stardoll : Rochie

Campania se află aici:
Apasa pe lucrul incercuit cu rosu:
Raspunde la intrebare asa:
Gata!

43 de comentarii:

  1. Mie nu mi se deschide pagina asta: http://www.stardoll.com/en/campaigns/roadtolondon/~~V :(:(:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incerca sa folosesti Mozila Firefox sau Chrome! Ne pare rau pentru discomfortul creat!

      Ștergere
    2. Pe ce site pot găsi haine fără proxy ,dar sa fie dragute❓

      Ștergere
  2. am incercat si astazi cu acelasi site si merge ms mult este f frumoasa rochia!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ai pentru ce! cu asta ne ocupam noi aici! foloseste si chatboxul pentru ca sa ne spui daca merge sau nu! e mai simplu!

      Ștergere
  3. Buna ma numesc Andra si as vrea sa te intreb daca ai nevoie de cineva care sa posteze macheup-uri,haine gratis,interviuri si altele fiindca daca da sunt aici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ma numesc corina as vrea sa va intrb daca aveti nevoie de cnv care sa posteze mekeovari haine gratis....etc ?As vrea eo sa fiu aia si imi plk mult blogul tau:*:*:* il ador.

    RăspundețiȘtergere
  5. Numele meu de stardoll este anda.forever

    RăspundețiȘtergere
  6. Si pt celalalte parti ce treb sa scri?Cum sa raspundem la intrebarile celalalte?

    RăspundețiȘtergere
  7. Am incercat si la turnul eifell si am raspuns intrebarii gresit pot sa mai incerc vreodata?

    RăspundețiȘtergere
  8. cum intru in magazinele ascunse?

    RăspundețiȘtergere
  9. ce mi-ar place sa fiu si eu ca tine! sa am multe haine bani lucruri camere! tu esti norocoasa! ai tot ce vrei!esti cea mai tare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi da stardollul normal:(( nu merge:((

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu imi merge, ma da la prima pagina.:(

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu va merge fiindca a expirat campania. Nu mai e de mult!

    RăspundețiȘtergere
  13. Stiu ca nu mai e campania... dar de curiozitate care e cea mai mou aparuta campanie??

    RăspundețiȘtergere
  14. Hello! Sunt noua. ma num. Ioana si as vrea sa stiu care este cea mai nou aparuta campanie si daca mai este valabila. Daca vrei, trim. un e-mail pe adresa: ioana_filipiuc@yahoo.com in legatura cu campaniile.

    RăspundețiȘtergere
  15. pai.. a trecut oferta.. Rock girl venus.. am o intrebare.. cum dak un blog gratis?

    RăspundețiȘtergere
  16. nu mi se deschide PAGINA:http://www.stardoll.com/en/campaigns/roadtolondon/~~V:(((((

    RăspundețiȘtergere
  17. linkul ma trimite la pagina de start stardoll.ce fac mai departe?

    RăspundețiȘtergere
  18. nu imi merge si sunt la mozilla firefox:( chiar imi place rochia

    RăspundețiȘtergere
  19. imi tr si mie un mesaj cand mai bagati articole noi
    contul meu de stardoll este mirandanicol3
    multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OK,nici o problema!!!!!!! Apropo ,cu placere:)))

      Ștergere
  20. nu merge!!!
    am incercat si de pe mozila si nu a mers!:-( !!!
    imi pare rau !! e asa de draguta rochia

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu nush ce sa fac ca sa primesc haine bijuteri etc :((

    RăspundețiȘtergere
  22. nu merge nu imi apare templul intru pe coperta de ce?

    RăspundețiȘtergere
  23. nu merge nu imi apre templul intru pe coperta dc?

    RăspundețiȘtergere
  24. Proprietarul nu mai pune haine pe acest suite!Ca nu merge nimic!!!Sorry!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. imi place mult blogul tau miam luat aproape toate hainele :*

    RăspundețiȘtergere