marți, 17 iulie 2012

Informatie Utila!

Salut! Aici RockGirlVenus. As dori sa va aduc la cunostinta o informatie uitila despre lucrurile gratis mai vechi. Primim din ce in ce mai multe comentarii (ceea ce ne bucura) la diferite postari. Va multumim! La cele mai vechi insa, multi dintre voi sunt tare nemultumiti ca nu pot lua lucrul acela gratis. Le-am explicat tuturor celor care au comentat cum sta treaba. Pentru ceilalti dintre voi voi explica acum.
Inainte sa luati orice produs gratis uitati-va:
1.La data
2.Daca este cu concurs sau nu.
De ce? Pentru ca daca este cu concurs si data depaseste 7-10 zile (de la data curenta) nu il veti mai putea lua. Daca este de pest 10 zile ar nu e concurs s-ar putea (in cele mai multe cazuri) ca acel produs sa mearga. Sper ca v-am fost de ajutor!
Comentati aici pt. intrebari!

5 comentarii:

  1. UNELE SITEURI NU MERG SI AR TREBUI SA PUNETI SI HAINE MAI FRUMOASE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt haine urate. Si cum am mai comentat ma deranjaza faptul ca vrea sa dau click si sa le cumpar si ele nu-mi apar. Un raspuns . ceva>?

      Ștergere
    2. se mai intampla..in general nu incercati chiar toate hainele vechi...nu prea merg...scuze pt.discomfortul creat voua!

      Ștergere
  2. Nu merge sa iau hainele si obiectele Winx ma poti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat sa iau niste haine gratis ce par in regula si nu merge...

    RăspundețiȘtergere