sâmbătă, 14 iulie 2012

Un lucru Interesant despre Wild Candy

Azi am pregatit o curiozitate despre magazinul Wild Candy din starplazza. Cand intri in magazin apare prima camera cu designuri facute pe StardDesign. De cine sunt facute ele? De administratorii Stardoll? NU! Sunt create de papusi existente pe Stardoll. Cum am aflat asta? La descrierea lor (cand dai cu mouselul, unde scrie si pretul) apare un nume de utilizator. Cauta acel nume! TOATE sunt REALE!!!!!!!!!!! Exemplu: rochia de alaturi are un nickname (nume de utilizator) ca descriere.
Am cautat acest utilizator:

 Aceasta este EllyKid. Si ca sa vedeti ca este adevarat in descrierea ei explica fericirea fata de marea sansa de a crea un articol vestimentar pentru Wild Candy.


Incercati si voi! Ce parere aveti? Va astept cu comentarii!


RockGirlVenus


3 comentarii:

  1. Doamne. -.- Tu nu stiai asta pana acum?

    RăspundețiȘtergere
  2. pana si eu care am lvl 10 stiam asta sa-mi raspunzi ma numesc candyyouunicorn dar daca n-ai stiut pana acum,macar ai aflat si tu lucrul asta si nici eu nu stiam asta inainte dar am aflat de la o fata deci nu-i de ras

    RăspundețiȘtergere