joi, 2 august 2012

Lucruri Gratis Stardoll : Interior Shake it up

1.Mergi pe:webypass.info/ OR ccgi.goochy.plus.com OR proxay.co.uk/
3.Puna in bara alba a proxyului:http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2880545&action=ma&ac=2880545
4.Intra pe contul tau de stardoll
5.Ar trebui sa fi direct inscris in club. In cazul in care nu:
Iesi de pe contul tau de stardoll pe proxy apoi intra din nou si incearca linkul de mai sus din nou.Daca nu inchide pagina si reia pasii din nou.
6.Daca esti inscris in club lasa proxyul scriind acest link in bara URL a proxyului:
http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2880545&action=md&ac=2880545
7.Lasa proxyul. Interiorul ar trebui sa fie in sectiunea  'Room Design' in suiteul tau!


RockGirlVenus

17 comentarii:

  1. Buna ma numesc madalina si as vrea sa te intreb daca ai nevoie de cineva care sa posteze macheup-uri,haine gratis,interviuri si altele fiindca daca da sunt aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult de tot... nai idee cat am cautat interiorl asta ms mult de tot!!!:X

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult sa mai postezi lucruri deastea ca imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. MIE IMI ZICE CA CLUBUL NU ESTE DISPONIBIL....CE SA FAK?? TE ROG ajutama

    RăspundețiȘtergere
  5. mie mi-a mers dar prietenei mele nu i-a mers de ce?

    RăspundețiȘtergere
  6. buna am si eu un cont pe stardoll si nu imi merge sa trag interiorul cu shake it up si vizitati cu totii Rebekah.Bianca

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu imi merge din pacate!!!!! ;(

    As propune ceva:
    sa puneti si oje ,rujuri si vopsele pentru machiaj!Ar fi super!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe mine ma arata in club dar pagina e toata alba si scrie Closed for Refurbishment...ce trebuie sa fac????????

    RăspundețiȘtergere
  9. buna eu ma intreb daca ai vrea sa-mi dai cerere de prietenie apoi sa vorbim pe chat si daca ai vrea sa imi vizitezi blogul e4u stiu si daca ai vrea sa posteze haine gratis li lucruri in locul tau te rog rockgirlvenu ♥♥

    RăspundețiȘtergere