joi, 2 august 2012

Lucruri Gratis Stardoll : Ruj Gratis

Daca mai ai o data nu il mai poti lua din nou.Daca nu:
1.Mergi pe: docoja.com/blue  sau  http://www.justproxy.co.uk
2.Scrie in bara URL a proxyului:
http://www.stardoll.com/en/
3.Intra pe contul tau de stardoll si scrie in bara URL a proxyului:
http://www.stardoll.com/en/do/campaign/maybelline.php
Apasa enter. Daca eti directionat spre o pagina de faceboock inseamna ca merge! Lasa proxyul!

RockGirlVenus

92 de comentarii:

  1. nu merge..imi da eroare la al doilea site...adik unde ai zis tu ca trebuie sa apara o pagina facebook, mie imi apare erorr

    RăspundețiȘtergere
  2. la mine nu merge imi arata 404 file or directory not found

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai incercat amandoua proxyurile?

      Ștergere
    2. mai incearca odata.si la mine a fost la fel prima data, cu error 404. am mai incercat odata si a mers.mi l-am luat pe ambele conturi.

      Ștergere
    3. am incercat de 1000 de ori si nu a mers l-am loat de pe alt blog

      Ștergere
  3. Am incercat la al doilea site si mi-a dat un parfum!

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi merge!i love this suite!

    RăspundețiȘtergere
  5. merge cu prima ... e ff simplu !!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu merge la mine :( cand am dat pe enter mi-a ratat eroare :((

    RăspundețiȘtergere
  7. aaa , scuze , am mai incercat odata ! ! ! si merge !!!!! mss , mss , mss :* P . S:Iti iubesc blogul !

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu imi merge . Vizitati-ma : Ana44Secret , sa vedeti ca nu il am :| :(:(:(:( si cat il doresc . dar o prietena in real a spus ca imi face , ca ei o mers.o sa mai incerc . foarte tare blogul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi l-a facut deja , oricum tare blogul!!!!!! , ii cam tare,tot eu is "Ana44Secret" <3

      Ștergere
  9. A mers ... Am 2 conturi. Am luat decat pe unul, si abea abea l-am luat. Imi arata ceva cu error 404 pe al doilea site. Si al doilea nu merge delok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scz, am incercat de vreo 10 ori si am reusit sa-l iau si pe al doilea cont

      Ștergere
    2. insa am primit si un arc de la brave...

      Ștergere
  10. da si dupaia cand iti apare facebookul ce trebuie sa faci?

    RăspundețiȘtergere
  11. nu mi-l da si am urmat toti pasii corect!:((

    RăspundețiȘtergere
  12. nu mi-l da unele nu merg

    RăspundețiȘtergere
  13. A fost ok la mn. ma redirectionat pe facebook dar nu am primit luciurl! Te rog fa ceva! Vrem luciul!! :DD

    RăspundețiȘtergere
  14. NUmi da nimic nush ce are!!!!! Vrem luciul!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meeeeeeeeeeeeeeers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mersiiiiiiiiii de 10000000000000000000 de oriiii, cat mam straduit sa iau luciul asta si niciodata nu mergea, de o luna tot incerc si e prima data cand am putut sal iau ma duc chiar acum pe celalalt cont sal iau si acolo , multumesc de 1000000000 de ori , apropo viziteazama pe stardoll, sunt AurCristine!!

    RăspundețiȘtergere
  16. poti intra in clubul meu? ms! ff tare blogul, cel mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc mult pentru ajutor !!1

    RăspundețiȘtergere
  18. poate k nu are legatura cu celelalte comehtarii, dar vreau sa spun k am multe probleme si stardoll ma ajuta sa fiu mai pozitiva. e singurul loc unde pt o ora si ceva ma izolez de toate problemele . multumesc

    RăspundețiȘtergere
  19. NU MERGE DAR NU CONTEAZA,BLOGUL TAU E CEL MAI BUN:X
    TE ROG SA POSTEZI SI UNDE SE GASESC PIESELE DIN PUZZLE (OKTOBERFEST)
    DACA AI TIMP...........
    Te pup
    ChicGirl84

    RăspundețiȘtergere
  20. nu merge!!
    de fiecare dat imi da eroare 404!!

    RăspundețiȘtergere
  21. La mine nu mergeee ... :(

    RăspundețiȘtergere
  22. nu de mult timp urmaresc blogul vostru dar totul a mers la mn si e super rujul mai bagati si altele va ubesk :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Mia mers e frumos rujul si ai un blog grozav. Apropo si eu am un blog

    RăspundețiȘtergere
  24. Msss Msss MSSS mi-a mers din prima mi-l doream f.multt e cel mai tare blog <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  25. nu merge la nici o adresa...pacat

    RăspundețiȘtergere
  26. incercati proxy-ul justproxy.co.uk e cel mai bun

    RăspundețiȘtergere
  27. Prima data am incercat pe google Chrome si nu mia mers ,iar apoi am incercat pe Internet Explorer si mi-a mers :))

    RăspundețiȘtergere
  28. la mine nu a aparut pagina de facebook dar a mers
    il am

    RăspundețiȘtergere
  29. nu merge deloc nu imi apare pagina de facebook :(((((((((( naspa.!

    RăspundețiȘtergere
  30. mersi de un milion de ori mi-a mers si e super mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  31. a mers si arata traznet !!! si inca ceva : docoja.com/blue nu merge imi tot da erorrr :{{{{{

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si incearcaaa sa pui peruci ca nu pot so iau pe aia cu umbrela, ca imi trebuie Adobe Flash Player si eu am Adobe Flash Player si nu imi merge deci sa nu ne trebuiasca Adobe Flash Player !!!!! si da sunt eu kittystarRubin !

      Ștergere
  32. NU MERGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    CA CICA CEL MAI BUN SITE E CEL MAI PROST DIN ISTORIE NU MIA MERS NIMEC DE LE TINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e vina ei ci a ta tie nu tia mers ca nai facut tu bine !!!

      Ștergere
  33. cum sa fac ca sa primesc rujul?

    RăspundețiȘtergere
  34. Vedeti cum copiati adresele ca si un spatiu face ca trucul de a avea rujul sa nu mearga!!! :) Ador acest blog!! :D

    RăspundețiȘtergere
  35. la mine a mersss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

    RăspundețiȘtergere
  36. La mine a mers! Te rog da-mi cerere! Ma cheama Alina-Ally

    RăspundețiȘtergere
  37. La mn a mers! ty.. --> pirvabianca

    RăspundețiȘtergere
  38. Mai usor nu se pote ca nu am inteles deloc!

    RăspundețiȘtergere