miercuri, 1 august 2012

Lucuri Gratis Stardoll : Natura Faces

Pentru ca nu mai mergeau de la postarea mai veche am venit cu un update!

-Dacă sunteţi din Brazilia - intrati pe contul de stardoll şi se alătura-te aici in  club
-Dacă  nu sunteţi  din Brazilia - urmaţi aceşti paşi:
1)Du-te la un proxy Brazilian ca:
brazilunblock.info OR brazilsurf.info OR brazilproxy.com ORfreewebsurf.info
2)Lipiţi link-ul de stardoll în bara URL/adresă de proxysite:
http://www.Stardoll.com/en/
3)Faceţi clic pe Go sau apasa Enter pe tastatură
4)Logare Stardoll.
5)Acum, lipiţi link-ul clubului bara URL/adresă proxy lui:
http://www.Stardoll.com/en/clubs/Home.php?id=3058896 & acţiune = ma & ac = 3058896
Tu ar trebui să fi automat in anexa  clubului 
6)Când sunteþi la club - puteţi lăsa clubul folosind acest link:
http://www.Stardoll.com/en/clubs/Home.php?id=3058896& acţiune = md & ac =3058896
7)Închidere/lăsaţi proxy şi du-te la stardoll ca de obicei

RockGirlVenus

13 comentarii:

  1. Nici mie:(Dar ai un blog stardoll minunat!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. nu imi merge si am incercat pana mam inervat!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu imi merge...pliss incearca sa remediezi problema..lucrurile sunt supeeer..;)

    RăspundețiȘtergere
  4. bineinteles ca nu merge , linkurile sunt gresite !

    RăspundețiȘtergere
  5. mie mi-a mers!!!!!!!!!!!ador acest site!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vă prpun (pentru cei care nu le merge ) BLOGUL ACESTA ESTE DE RAHAT '' niciodata nu merge nimic aici mai zice că e cel mai bun blog din romania auziti la ei câcateaş in gură .

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am trimis la alte prietene de-ale mele si le-a mers...dar mie nu imi merge :((...dc?

    RăspundețiȘtergere