sâmbătă, 29 septembrie 2012

Lucruri Gratis Stardoll Noi 2012: Violetta TV si Carnetel

1.Mergi pe unul dintre :hideme.be/ sau ianaz-proxy.com
2.Scrie in bara  pentru link care apare mare :stardoll.com
3.Apasa enter .
4.Intra pe contul tau si scrie in bara de URL a proxyului:www.stardoll.com/do/campaign/giveItem.php?id=40&hash=ae144633e5b57328495102a68693bbc8 
5. Apasa pe Enter
6.Vei fi directionat spre o pagina diferita, nu de stardoll, una cu Violetta. Asteapta pana se incarca si iesi de pe ea.
P.S.: Poate dura ceva timp pana sunt livrate in suite-ul tau!

RockGirlVenus

36 de comentarii:

  1. mie tot pe o pagina de stardoll imi da... ce am gresit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi ca s'ar putea cand ai pus adresa url pe paina de stardoll sa fie spatiu liber la inceput si la sfarsit, sterge spatiul liber si apoi te trimite pe o pagina cu violetta :D

      Ștergere
    2. Si pe mine m-aio ajutat legat de spatii!!Multumesc mult de tot!

      Ștergere
  2. pe mn m-a adus spre o pg cu violetta..si are un videoclip ci thomas

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-a dat doar jurnalul

    RăspundețiȘtergere
  4. si pe mn tot pe o pag de sd ma duce... ;[

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu am primit de la violetta, am primit un Furby

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi apare o pagina stardoll ci nu Violetta(DC)

    RăspundețiȘtergere
  7. De unde pot face rost de haine de la Violetta?Te rog sa imi raspunzi cat mai curand ! :o3 :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie nu mia mers primul proxy!
    De ce??

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe mine m-a dus pe Stardoll.Cu ce am gresit??

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu inteleg. Primim lucruri gratis de la violetta? Cum? Si le primim acasa sau cum? multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. thoamne..cum sa le primesti acasa le primesti pe stardoll cel mai tare joc..ce copil opac

      Ștergere
  11. Hai ma! iti bati joc de mine, mie nu mi-a mesrs in loc sa mearga pe o pagina cu violetta ma trimis pe stardoll, acum serios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie cand ajungeti pe pag. cu stardoll. sa introduceti la link sus:www.stardoll.com/do/campaign/giveItem.php?id=40&hash=ae144633e5b57328495102a68693bbc8

      Ștergere
  12. ce panarama
    numi merge deloc

    RăspundețiȘtergere
  13. eu cred ca nu o sa mearga unul dintre ele pentru ca am deja jurnalul dar o sa vad daca merge

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu vreau jurnalul nu Futby. Nu am incercat, dar spunetimi sigur cum e

    RăspundețiȘtergere
  15. mie mia dat jurnalul si sunt multumita! =]]

    RăspundețiȘtergere
  16. Pls sa imi raspunda cnv dece nu merge tv ? nu il primesc tv ce vreauu eu mai mult tvvv nu il primesc

    RăspundețiȘtergere
  17. A mers ... dar am primit doar jurnalul si o oglinda my little pony . :)

    RăspundețiȘtergere
  18. A mers ... dar am primit doar jurnalul si o oglinda my little pony . :)

    RăspundețiȘtergere
  19. ms esti tare mia mers :* pup

    RăspundețiȘtergere
  20. am primit numai jurnalul dar sunt tare fericita!esti cea mai tare din parcare :))))!

    RăspundețiȘtergere
  21. mia mers oricum doar jurnalul il vroiam dar msss

    RăspundețiȘtergere
  22. ajutatima va rog eu nu pot intra explicatimi va rog

    RăspundețiȘtergere
  23. E super am primit aceste 200 sd si 200 sc

    RăspundețiȘtergere