duminică, 28 octombrie 2012

Am nevoie de parerea voastra!

Hey! Aici admina RockGirlVenus! Pentru ca vreau ca blogul sa fie din ce in ce mai bun voi avea nevoie de parerea voastra! Incepand de azi puteti vota ce ati mai vrea pe blog intr-o rubrica asezata in partea dreapta a blogului!
Abia astept sa vad parerea voastra!
Tot pe aceasta cale vreau sa va multumesc din suflet pentru toate mesajele primite in guestbook de la voi ! Ma bucur sa aud ca sunteti un  numar foarte mare de vizitatori! Si la mai mare!

Va pup,



RockGirlVenus

4 comentarii:

  1. am eu o idee:posteza multe lucruri free fara proxy!am cont de stardoll si vreau multe haine,etc. dar le vreau fara proxy.si nicvi cum ai mai postat:de te bagi intr-un concurs,te duci in suite...NU!doar de dat un click!si,de la o vreme nu mai pot primi in suite lucruri free,de la blogul tau,si urmez toti pasii.te rog,rezolva problema,si sa bagi cosmetice free fara proxy!!!!!!!!!!please!apropo,viziteaza-mi suite-ul pe stardoll:AmandaJhones. lasa un comentariu la toate paginie din suite,decor,album...etc. zi-mi daca-ti place,plz!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna . Ma numesc Abby . Am cont pe stardoll ... dar imi doresc sa pui mai multe lucruri gratis , fara proxy faine . Si vopsele de par , machiaje , peruci ... esc.

    RăspundețiȘtergere
  3. lucrurii fara proxy ar fii soooper!!

    RăspundețiȘtergere
  4. cum fac rost de sd gratuit sau de peruci

    RăspundețiȘtergere