miercuri, 21 noiembrie 2012

Postare

Hei cititori si fani! As dori tare mult sa lamurim o chestiune foarte discutata aici pe blog si foarte iritanta pentru mine. Am vazut ca multi dintre voi ati comentat la postarile cu lucruri gratis, la unele, ca nu merg si ca site-ul acesta este prost si multe altele. Ei bine, da, este real ca unele haine, lucruri gratis nu mai merg! Sunt ori, prea vechi (chiar si de 1 luna se pot considera vechi),ori nu stiti voi sa utilizati un proxy! Va rog tare mult sa va asigurati, inainte de a comenta o postare, daca ceea ce spuneti voi este corect.
Unora dintre voi le-am explicat fenomenul, dar vazand ca numarul vostru a crescut major am hotarat sa scriu aceasta postare.
Pe de alta parte as dori sa va multumesc din suflet celor care imi sunteti aproape si care ma sprijiniti! Va multumesc pentru toate cererile de prietenie, pe care le accept tot timpul, si pentru mesajele din guestboock pe care mi le lasati in fiecare zi si nu in ultimul rand, numarului extrem de mare de vizualuzari pe care il are, la ora actuala, blogul nostru!
Va multumesc pentru intelegere !

Va pupa admina voastra preferata,

RockGirlVenus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu