sâmbătă, 8 decembrie 2012

In Spatele Clubul Royality...

Hey, dupa cum cred ca multi ati vazut deja , m-am facut royality, daca nu ati vazut va rog sa intrati pe acest link, pentru a ajunge la mine in casa, si sa treceti si pe la mine in starbazaar caci am lucruri foarte tari :

http://www.stardoll.com/ro/user/?id=57822049

Puteti de asemenea sa imi vedeti centrul de cariere unde va pot face un stil nou nout elegant sau sport classic sau gotic, trebuie doar ca voi sa  imi spuneti ce stil doriti!
Sa revenim la postarea mea, in aceasta postare as vrea sa va explic de ce beneficiati daca sunteti royality pe stardoll, in afara de ceea ce este stiut de toata lumea, multu stardollari, starcoins, petreceri gratis si asa mai departe.
Sa fiu royality a fost o mare oportunitate pentru mine, ma gandeam la tot ce voi primi, la cum ma vor vedea alte fete, la cate lucruri noi voi putea face si la ce populara voi deveni. Este adevarat, sa fi royality iti deschide, sa zicem asa, niste orizonturi in ce priveste Stardoll-ul, devi mai populara, poti face mai multe lucruri, ai mai multi bani ect. Dar este si mai mult de atat, este un moment superb cand vezi ca poti cumpara ce vrei, ca ai o gramada de bani, cand stii cat de mult iti doreai la inceput sa fii royality, si cand in sfarsit devi membru royality, vrei sa profiti si mai mult de ceea ce iti ofera acest pachet splendid de oportunitati. Vreau sa va spun, sincer, ca eu am stat 5 ore pe Stardoll cand m-am facut royality in prima zi, eram fascinata de-adreptul , am si cheltuit multi bani ce-i drept. Ma bucur nespus de mult ca am reusit sa devin membru royality si sper sa va placa ce mi-am cumparat pana acum si sper ca si voi sa aveti aceasta oportunitate, de a deveni membru royality pe indragitul nostru site, Stardoll.Im doresc ca fetele care sunt si ele roaylity sa imi impartaseasca si mie, prin comentarii, ce au facut ele prima data cand au vazut cati bani au (probabil ca, la fel ca mine s-au dus tinta la magazin si si-au luat cele mai ravnite lucruri din cele mai noi magazine) sau cum li se pare lor sa fii royality , sau daca li se pare ca mai bine ramaneau membrii normali si ca e o pierdere de bani (ceea ce mie nu mi se pare a fi o pierdere asa mare de bani) , pe scurt vreau sa aflu parerile voastre,
Va pupa dulce admina voastra royality,
RockGirlVenus

21 de comentarii:

  1. esti laudaroasa si in bazar ai lucruri scumpe . acum pe cat te iubeam de tare asa te urasc. scuze dar acesta e adevarul.asta nu inseamna ca sunt invidioasa sunt dezgustata de atitudinea ta ridicola.

    RăspundețiȘtergere
  2. are dreptate esti prea laudaroasa poate nu ai vrut ca postarea ta sa sune asa dar............
    si chiar in bazar ai lucruri prea scumpe unele dragute dar prea scumpe

    RăspundețiȘtergere
  3. hey dar tu cati bani primesti cand cineva iti cumpara stilul ?

    RăspundețiȘtergere
  4. ca as vrea sa imi fac si eu cariea dar nustiu daca merita

    RăspundețiȘtergere
  5. nu se scrie roylity ci royalty uitate la pagina ta si apoi la contul tau
    si sa stii ca nu mi se pare deloc ca te lauzi 55..55

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a gasit cine sa corecteze!

      In primul rand, se scrie "uita-te", nu "uitate", asa cum ai scris tu!
      In al doilea rand, nu inteleg absolut nimic din ce ai scris! In caz ca nu stiai s-au inventat semnele de punctuatie! :D

      Data viitoare uita-te in ograda ta, nu in cea a altora! :)

      Ștergere
    2. Baa,dute dracu!Este asa de complicat sa intretii un blog si tu,repede te bagi!Da ce daca a gresit si ea niste cuvinte?Las-o in pace!

      Ștergere
  6. imi pare foarte rau ca team corectat.nu am vrut sa par rautacioasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuza-ma! Dar in loc sa postezi despre clubul Royalty, mai bine ai posta despre rochia aceea alba care este in campanie de 3 saptamani! Nu uita pentru ce este blogul...

    RăspundețiȘtergere
  8. Băi , voi ştiţi ce greu e să intreţi in blog ? Presupun că nu fiidcă voi nu aveţi unul. Eu am un blog si e foarte greu să îl intreti ! Lăsa-ţi fata în pace şi nu mai comentati tâmpitelor! Scuzaţi vocabularul .

    RăspundețiȘtergere
  9. hay băă ca nu vam dat in cap cu o părere și sunt cetatean roman si am dreptul sa imi dau cu parerea și sory daca va deranjat si suparat scuze

    RăspundețiȘtergere
  10. Mdeah... Felicitari pt roayl.. ce sa zic.. in loc sa spui ce inseamna royal, tu de dai mare ca esti royal...

    RăspundețiȘtergere
  11. eu cre cai ai lucruri prea scumpe dar in schimb nu esti laudaroasa
    asa ced.......

    RăspundețiȘtergere
  12. visit Missbellezameli :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie nu mi se pare ca s-a laudat ci mai mult m-a facut curioasa in privinta cu statutul de royal.Si chiar sa vreau sa fiu.App iti doresc mult noroc in continuare cu blogul.

    RăspundețiȘtergere