marți, 25 iunie 2013

Blogul a revenit + Informatii utile despre postari

Salut, aici RockGirlVenus! Dupa cum ati observat blogul a revenit si am reinceput sa postez! Stiu ca am fost neserioasa si imi ceri mii de scuze din acest motiv! Sper sa ma revansez in aceasta vara! :)
Atentie, al doilea anunt pe care vreau sa il fac este legat de postarile mai vechi de pe acest blog. Unele haine sau lucruri gratis postate acum ceva timp NU merg, nu din cauza mea, ci din cauza celor de la Stardoll. Mai ales hainele mai vechi care va duc la concursuri au termen de valabilitate, sa zicem asa, 3 saptamani sau o luna cel mult! Va rog sa cititi aceasta parte inainte de a comenta, inutil, la postari cu texte de genul : Nu merge, pe blogul asta nu merge nimic! Este un blog prost!! Admina nu stie sa posteze!! Si asa mai departe...
Inca ceva, din moment ce vreau sa revin in FORTA, daca putem zice asa, cu blogul puteti sa imi lasati comentarii la aceasta postare cu inbunatatiri pe care le-as putea face blogului sau ce va place la blog si nu at trebui sa schimb!
Inseamna enorm pentru mine sa stiu parerea voastra!
PS: Guestook-ul meu de pe stardoll va sta la dispozitie, asa ca puteti sa imi lasati comentarii si acolo! Incerc sa le raspund la toate! Deasemnea, daca doriti sa fiti prietenii cu mine pe stardoll trimiteti-mi un friend request dar nu gol, caci altfel nu il voi accepta deoarece la momentul actual am 154 cereri de prietenie!!
RockGirlVenus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu