sâmbătă, 7 septembrie 2013

Lucruri Gratis Stardoll Noi

Salut! Am venit azi cu un interior gratuit si cu un tricou. Sper sa va placa, mie una imi place, asa ca , sa trecem la treaba! :)
  • 1. Alege unul dintre proxy-urile pe care il vei folosi:  dontfilter.us/ sau webwarper.net
  • 2.Scrie in bara de URL acest link: http://stardoll.com
  • 3.Intra pe contul tau de stardoll, asteapta putintel pana pagina se incarca si paraseste proxy-ul!
Gata!
RockGirlVenus
Va rog, daca apreciati munca mea pe acest blog, ajutati-ma cu un vot mic pentru MSW 2013 (click pe poza de mai jos si ajungi in suite-ul meu):

Jocuri Dressup pe Stardoll

5 comentarii:

  1. imi spui te rog undei desingroom

    RăspundețiȘtergere
  2. draga faci o treaba efectiv naspha pe bune...nu merge nika de la tn :P

    RăspundețiȘtergere
  3. sa stii tu asta RockGirlVenus ca nu merge nmk de la tn

    RăspundețiȘtergere
  4. nu mia mers dar oricum nu prea am nevoie de acea camera si acel tricu asa urgent ced vreau cel mai mult sunt lucrurile de la how to train your draon 2 inebunesc!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu merge sa fac asta,cum fac??
    Zau ca nu merge nmk de la tn!!

    RăspundețiȘtergere