miercuri, 9 iulie 2014

Haine Gratis Stardoll 2014

Buna, dollies, RockGirlVenus va aduce azi aceasta salopeta gratis, umrati pasii, pentru nelamuriri adresati-va in sectiunea de comentarii a acestei postari!
1.Foloseste un proxy ca:quickproxy sau http://proxay.co.uk/
2.In bara alba de cautare scrieti: stardoll.com
3.Intrati pe contul vostru de Stardoll si in bara de URL a proxy-ului scrieti:
 http://www.stardoll.com/en/campaigns/401/giveItem.php?ch=1
4.Va aparea o pagina alba. Acum puteti reveni la Stardoll-ul normal!
Va place salopeta?
Va pup, dollies,
RockGirlVenus

4 comentarii:

  1. Azi a aparut artea a 2-a din ramadam. Unde gasesc cheia?

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo imi lace salopeta! Am primit-o :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am gasit nici cheia,si nici salopeta pentru ca nu merge sa pun link-ul cel lung nu merge sa il pun in bara URL pentru ca nu o gasesc :(

    RăspundețiȘtergere
  4. unde introduc linkul acela si ce e URL-ul proxiului? (nu am mai incercat asta, de aceea nu stiu)

    RăspundețiȘtergere