sâmbătă, 5 iulie 2014

Interviul Mystardollidol



Buna, dollies, dupa cum vedeti si din titlu, astazi avem un interviu! Dupa mult mult mult timp, am facut si eu un interviu! :)) Interviul de azi este cu Didiucadidiana, sper sa va placa!
Deasemenea, daca doriti sa va iau in interviu pe care ulterior sa il postez aici, contactati-ma, RockGirlVenus, scriindu-mi un mesaj in Guestbook sau Chat!
RockGirlVenus: Hei, suntem echipa de la mystardollidol, ai dori sa ne acorzi un interviu?
Didiucadidiana: Buna, desigur!
RockGirlVenus:Iti multumim, prima noastra intrebare este: cine este didiucadidiana inafara Stardoll-ului?
Didiucadidiana: Este o fata copilaroasa, cu chef de distractie, ah si ii place foarte mult Stardoll-ul, este comunicativa ... Lista poate continua
RockGirlVenus:Okay, care este magazinul tau preferat din Starplazza si de ce?
Didiucadidiana: Magazinul meu preferat din Starplazza este: Callie`s Picks, deoarece apar haine noi în fiecare lună și unele mai sunt și rare.
RockGirlVenus: Buna alegere! Care este parerea ta despre concursul NCG si despre cei care concureaza?
DidiucadidianaConcursul NCG... Nu prea mă interesează... Adică, mare chestie că ai ieșit într-o zi NCG și primești un amărât de trofeu... Și cei care concurează... Sunt mulți.. Și în plus unii trișează, făcându-și conturi mici, false și dându-și 5 steluțe. De exemplu: PortocaliuSore.
RockGirlVenus:Nu a fost frumos din partea ei, dar totusi sa nu intram in discutii inutile, nu crezi? :)) Urmatoareaintrebare, asadar, ai prieteni aici pe Stardoll? Cum te intelegi cu ei?
 DidiucadidianaDa, am prieteni pe Stardoll, puțini, dar buni. Mă înțeleg foarte bine cu ei. Și în plus, am vorbit cu câteva fete la telefon :))
RockGirlVenus:Ce dragut! Sa trecem la un alt subiect, ce stil adopti in a te imbraca pe Stardoll?
DidiucadidianaPe Stardoll adopt stilul emo. Bine, în realitate nu prea sunt așa, dar... Îmi place foarte mult...
RockGirlVenus:Okay! Cat de des joci Stardoll si cum iti place acest joc?
DidiucadidianaIntru în fiecare zi pe Stardoll. Mi se pare un joc foarte, foarte frumos, în care îți poți face păpușa exact așa cum vrei. Aș recomanda acest joc oricărei fete ( sau băiat ) E super. Il ador!
RockGirlVenus:Si mie imi place la nebunie! Ce le transmiti "noilor venite" de pe Stardoll?
DidiucadidianaNoilor venite... Le transmit un călduros „ Bravo! ” că s-au apucat de acest joc minunat. Și dacă vreo fată are nevoie de un vot 5/5 sau inimioare la academie, să îmi spună. Le voi ajuta!
RockGirlVenus:Cam atat a fost interviul nostru, sper ca ti-au placut intrebarile si ne mai auzim! Te pupaam :*.
DidiucadidianaPupici! :*:*:* Mulțumesc pentru interviu! Mi-a făcut plăcere. :*
RockGirlVenus:Si noua ne-a facut mare placere si iti multumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu