vineri, 12 aprilie 2013

Probabil ultima postare pe acest blog

Salut! Stiu, nu am mai postat de o grămadă de timp, dar credeți-ma comentariile de la ultima postare mi-am lăsat un gust amar.
Nu am creat acest blog pentru ca voi sa va certati in comentarii si sa ma injurati ca nu merg hainele. Acest blog a fost creat pentru oamenii care înghesuie greșeli si care stiu cum sa reactioneze atunci cand sunt puși in posturi nu tocmai bune pentru ei.
As fi vrut sa continui cu blogul, dar după ce am tras o linie, mi-am dat seama ca prea putini dinte voi imi apreciază munca! Dragi cititori, de fiecare data cand postez, editez blogul, va răspund la comentarii, pierd din timpul meu liber, timp pe care as putea sa îl folosesc făcând cu totul alt ceva poate mult mai relaxant. As vrea sa va mai spun si ca nu scot nici un profit din acest blog!! Făceam acest lucru din simpla pasiune, dar vazand ca foarte mulți dintre voi nu stiu sa apercieze acest lucru am încetat cu blogul.
Si nu, nu este alt cineva le contul meu, sunt tot eu RockGirlVenus.
Alta idee pe care as vrea sa o dezvolt este aceea ca eu m-am lăsat de stardoll. Toți probabil ca va întrebati de ce, căci nu are nici un sens sa ma fi lăsat , eram royality, aveam o grămadă de prieteni. M-am lăsat de stardoll pentru simplul fapt ca imi ocupam o grămadă din timpul meu liber si pentru ca, tragand linie, eu nu ieseam cu nimic in câștig , ba chiar pierdeam foarte mult din timpul meu. Si blogul l-am lăsat căci am văzut ca aproape nimeni nu e încântat de el!
Voi continua cu celălalt blog despre cărți, căci mi se pare un blog mai util si mult mai căutat, îl voi dezvolta după ce voi veni din Mexic adică peste 2 zile.
Desemna,dacă vor ma fii utilizatori care vor comenta degeaba si urat ii voi bloca, voi sterege comentariile, voi bloca comentariile la postari sau voi închide blogul.
Va urez o zi cat mai plăcută, in ciuda vestilor e care vi le-am dat !
Va sărut, Ana Clement

14 comentarii:

  1. tu spui ca noua nu ne place acest blog . mie imi placea foarte mult dar m-am saturat sa tot te aud ca te vaiti inteleg si eu ca unii oameni sunt rai dar si tu exagerezi in plus e un blog despre stardoll nu despre tine tableta ta ca pleci in mexic bla bla bla...si ne mai zici ca daca comentam urat ne stergi si blochezi comentarile e parerea mea si pot sa comentez si pentru tine nu insemnam nimic doar tim0p pierdut , nici macar nu ne cunosti(este parea mea si am dreptul sa postez )

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca pentru tine Stardoll a ajuns o pierdere de vreme, inchide blogul si gata. Nu ne pasa ca pleci tu in Mexic, ci ne intereseaza faptul ca acest blog a coborat de pe locul 1 pe ultimul loc. Din cel mai bun a ajuns cel mai prost, asa ca, iti recomand sa-l inchizi pentru ca te-ai facut deja destul de rasul lumii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ea nu s-a facut deloc de ras , ci , voi prin comentariile voastre proaste . Ce nu intelegeti ? Nu mai postati tot felul de mesaje neadecvate si care o jignesc in mod oficial pe Ana . Daca ea are chef sa scrie pe blog ca pleaca in Mexic nu inteleg ce va doare pe voi . Si nu a zis ca pleaca in Mexic a zis ca vine de acolo peste doua zile . Inainte sa comentati ganditi-va daca voua va place sa primiti un astfel de mesaj . Atat am avut de spus . NU iscati o certa si in topicul asta cum ati facut si in cel denumit ''Blogul revine''E alegerea ei daca vrea sa inchida blogul ! Oricum nimeni de aici nu o respecta ! Deoarece toti se cred ''superiori'' ei ! Ceea ce nu sunt !

      Ștergere
    2. da dar eu dca eram ca ea nu incepeam sa ma laut ca vin peste doua zile din mexic si nu cred ca ziceam nimic de acest lucru si tu mai zici ca e din cauza noatra da poate e dar avem dreptul sa comentam pe acest blog sau oricare altul

      Ștergere
    3. Ai voie sa comentezi in legatura cu blogul , cu lucrurile gratis ,etc . Dar , cum blogul se inchide nu vad rostul de a comenta . Mi se pare patetic sa vorbiti despre cum se lauda admina!Pana la urma nu e treaba voastra ce face cu viata ei ! Ea v-a anuntat ceva , nu s-a laudat cum credeti voi . Este si ea om , mai face si ea greseli! Toti facem ! Nimeni nu este perfect !

      Ștergere
    4. Atunci eu sunt nimeni! Eu sunt perfecta! :D

      Ștergere
  3. Admina se cam lauda! In articolul asta a zis ca pleaca in Mexic, acum cateva articole in Austria, acum cateva luni ca e royalty....Din moment ce se lauda si ne zice noua ca incepem certuri din nimic, chiar avem motive sa vorbim urat sa adresa ei. Din motiv ce eu nu isi ia apararea, putem sa vorbim cat de urat vrem, nu vedeti ca nu o deranjeaza mai deloc? Lasati-o in pace, nu merit sa va bateti capul cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Auziti? Mai lasati-o in puii mei ca ma enerveaza! Nu e clar ca e o fetita care vrea atentie si sa fie alintata?

    RăspundețiȘtergere
  5. ce dracu noi vb aici despre ea si in tot acest timp sta si se relaxeaza in lux . din cate am inteles eu are bani de tot merge in tot felul de tari, are ipad si multe alte lucruri .aca ca nu are rost sa comentam de niste LAUDAROSI SI RETARDATI

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt de acor cu toti cei care au comentat ca anonimi nemultumiti de blogul ei, din moment ce ea nu ne respecta, noi de ce am respecta-o? Lasati-o sa traiasca in luxul ei, pentru ca atunci cand va pleca de la parinti va vedea cum este sa astepti luni intregi ceva si sa nu il primesti de loc. Ea este un copil rasfatat si bogat. Ar fi foarte amuzant sa o vedem atunci cand va fi mare si nu va stii ca inseamna un lucru mult asteptat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da , voi comentati de ea si habar nu aveti sa scrieti . Credeti ca sunteti tari daca vorbiti urat ? Ei bine nu .

    RăspundețiȘtergere
  8. noi nu ne laudam ca suntem tari si nici ca traim in lux suntem oameni obijnuiti care daca vor un lucru scump trebuie sa munceasca pentru el nu numai sa le zica parintilor sa il cumpere si gata
    ea nu stie cum e sa fi obijnuit stie numai cum e sa stai in puf

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar de unde stiti voi ca ea are bani,poate se LAUDA aiurea eu m-am saturat de tipul asta de oameni si eu am ipad , iphone si merg in diferite tari tot timpul.Dar nu scriu pe blogul meu ca am fost in America acum 2 zile pentru ca pe oameni nu ii intereseaza.Degeaba iti faci un blog doar sa te LAUZI, i-a LECTII draga !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere